Obecné informace

Je na Vašich stránkách veškerý sortiment, který prodáváte?

Snažíme se o to, aby na našich stránkách byla nabídka maximálně kompletní. V případě, že hledáte konkrétní produkt na míru, zavolejte nám nebo napište. Rádi dle Vašeho zadání projdeme všechny aktuální dostupné materiály, katalogy a pokusíme se najít produkt podle Vašeho zadání. 

Probíhají u Vás akce?

Pravidelně pro Vás připravujeme newsletter, ve kterém Vás seznamuje s novinkami, informujeme o zajímavostech našich dodavatelů apod. Snažíme se pro Vás stále aktualizovat naše webové stránky. Můžete si nás rovněž nalézt na facebooku, pokud si nás zařadíte mezi oblíbené, získáte další kousek z mozaiky našich informací. 

Kde se produkty vyrábí?

Zaměřujeme se na zboží vyráběné zejména ve Francii. Produkty vyráběné přímo ve Francii představuje značka Fermob (kovový zahradní nábytek), Ego Paris (outdoorový nábytek), Acrila (plastový sedací nábytek), Ludolit (dětský rostoucí nábytek), Toulemonde Bochard (koberce). Mezi nabízenými produkty se ale vyskytuje i značka Caccaro vyráběná v Itálii, která nás přesvědčila kvalitou svého provedení. Za uvedený původ výrobků ručíme.

Jaká je dodací lhůta?

Dodací lhůta nábytku je cca 7-9 týdnů. Zboží je vyráběno na míru, každý produkt, který si u nás objednáte, je tedy originál. Dodací lhůta obalů na květiny, pokud nejsou skladem, je týden. Po obdržení zboží Vás informujeme a domlouváme se na termínu závozu a montáže.

Mohu si nábytek před objednáním někde prohlédnout?

K dispozici máme vzorky materiálů a jednotlivých barev. Vzorky či produkt, který máme skladem, Vám rádi ukážeme po osobní domluvě.

Opravdu mohu nábytek do 14 dnů vrátit, a to i bez udání důvodu?

Ano. Zboží zakoupené prostřednictvím eshopu můžete skutečně během 14ti dnů vrátit, aniž byste udali důvod. Zboží však nesmí být poškozené a musí být vráceno v originálním obalu. Po obdržení zboží (a dodržení uvedených podmínek) Vám budou zaslány peníze za vrácené zboží na Váš účet. Vy nesete náklady na dopravu zboží a případné další náklady vzniklé vyřízením Vaší objednávky.

Vlastníme koberec Toulemonde Bochard a potřebovali bychom ho vyčistit. Poradíte nám, na koho se obrátit?

Doporučujeme Vám firmu Gold Servis, která má s čištěním našich výrobků dlouholeté zkušenosti. Pro více informací navštivte webové stránky http://www.gold-servis.cz/. Doporučujeme zmínit vždy výrobce a přesně informovat o původu skvrny.

Pokud chcete produkt vyčistit sami, doporučujeme nahlédnout do kapitoly „Technické parametry“, kde se dozvíte podrobnosti.

Chci personifikovat produkt pro mé podnikání (hotel, restaurace). Jak je to možné?

Tuto možnost nabízíme pouze u francouzského výrobce kovového nábytku Fermob a je zpoplatněna částkou dle provedení, barevnosti a velikosti vašeho loga. Vše řešíme individuálně s klientem. Další barvy, které nejsou ve vzorníku, není možné objednat.

Jakou záruku poskytujete na vaše výrobky?

Na naše výrobky poskytujeme záruku 2 roky. To znamená, že první dva roky je poskytována klasická záruka a po skončení této lhůty garantujeme zajištění pozáručního servisu či opravy za zvýhodněných podmínek.

Objednávka a platba

Jak si u Vás mohu objednat zboží?

Eshop jsme pro Vás připravili tak, aby pro Vás bylo objednání zboží co nejjednodušší. Poté, co si produkt vyberete, je nutné zvolit správný odstín nebo velikost dle typu produktu. Po přidání do košíku je nutné vyplnit kontaktní údaje a zvolit Vámi preferovaný způsob dopravy i platby. Pokud si nebudete čímkoliv v průběhu objednávky jisti, zavolejte nám, rádi Vám poradíme.

Nemám potvrzení objednávky.

Potvrzení objednávky obdržíte ihned po jejím vytvoření e-mailem. Pokud toto potvrzení neobdržíte, kontaktujte nás prosím na e-mailové adrese info@decoform.cz, abychom prověřili problém s nedoručením potvrzení.

 Jakým způsobem zajišťujete dopravu?

Záleží, o jaký typ výrobku se jedná. Méně objemné obaly nejčastěji zasíláme poštou. Velké objemné zboží zavážíme my s naším smluvním dopravcem. Klient si však může vybrat další způsob dopravy sám, viz kapitola „Doprava a Montáž“. 

Jaké jsou způsoby platby?

V tuto chvíli Vám nabízíme tři platební metody - platbu dobírkou, bankovním převodem nebo osobně při převzetí. Je jen na Vás, kterou metodu si zvolíte. 

Doručení 

Kolik u Vás zaplatím za dopravu?

Podrobnější informace o cenách přepravy naleznete v kapitole: “Doprava a Montáž, způsob platby“ 

Jak se dozvím, že jste vyskladnili moje zboží?

V den, kdy zásilku předáme přepravci, Vás budeme telefonicky informovat. Dopravce je Vám povinen zásilku doručit do 5 pracovních dnů ode dne převzetí. Den před samotným závozem Vás bude přepravce kontaktovat a domluví si s Vámi datum a čas doručení zboží.  

Vynesete mi zakoupený nábytek do bytu?

V případě, že si dopravu zboží objednáte u nás, zboží Vám doručíme na dané místo a rovněž smontujeme. V ostatních případech to není možné, jelikož se musíme řídit podmínkami přepravních služeb. Momentálně však v ČR není přepravní společnost, která je schopna nábytek vynášet. Doporučujeme tedy při zakoupení větších těžších produktů mít v čas závozu připravenu pomoc. 

Musím si zboží před převzetím prohlédnout?

Ano, toto je velmi důležité. Vždy, prosím, nejdříve překontrolujte, zda je zboží v původním obalu a obal není porušený. Pokud je obal poškozený, ihned to, prosím, zapište do dodacího listu a pokud možno obal nafoťte.

Protože při převzetí podepisujete, že zboží přebíráte v pořádku, je vždy důležité, abyste si zboží před převzetím prohlédli. Až se ujistíte, že Vám přepravce zboží předává v bezvadném stavu, podepište převzetí. Pokud během kontroly zboží zjistíte, že je zboží poškozené, zapište toto do dodacího listu a zboží pošlete po přepravci zpět k nám. My zajistíme opětné zaslání Vaší objednávky.

Doporučujeme při převzetí zkontrolovat počet kusů s množstvím uvedeným na dodacím listě.

Mohu si výrobek smontovat sám?

Ano, většinu výrobků si skutečně můžete smontovat sami. Doporučujeme však odbornou montáž, abychom se vyhnuli případnému poškození. Za chyby a poškození způsobené neodbornou montáží neručíme. Cenu za montáž Vám rádi spočítáme dle náročnosti, typu a objemu.

Reklamace

Co mám dělat, když po rozbalení krabic zjístím, že je něco rozbité?

Naším cílem je, aby k těmto situacím nikdy nedocházelo. Snažíme se proto, aby již od výrobce odcházelo Vaše zboží perfektně zabalené a minimalizovala se tak šance poničení. Pokud však i přes veškerou naši snahu zjistíte, že je některý díl poškozen, ihned se na nás obraťte. Na našich stránkách naleznete reklamační protokol, který je třeba vyplnit, připojit fotografie poškozeného dílu a zaslat k nám. Můžeme Vám garantovat, že se vždy pokusíme najít řešení, se kterým budete spokojeni. 

Pokud jste ve výše uvedených bodech nenašli odpověď na Vaši otázku, neváhejte nás kdykoliv kontaktovat na e-mailové adrese info@decoform.cz nebo na telefonním čísle 608 800 210 nebo 608 800 211.